A Microsoft CRM Online ügyfélkapcsolat-kezelési megoldással a vállalat sikeresebbé teheti értékesítési tevékenységét, kiemelkedő színvonalú vevőszolgálatot biztosíthat, és megalapozott, gyors döntéseket hozhat. Használata Microsoft Outlookból és a webről egyaránt elérhető. Egyszerűbbé és gyorsabbá teszi potenciális vevők és az értékesítési lehetőségek nyilvántartását, valamint az értékesítés eredményeinek mérését és előrejelzését.
Rögzíti és visszakereshetővé teszi a vevőkkel folytatott kommunikációt, és automatizálja az értékesítési folyamat egyes szakaszait.
Ügyfélnyilvántartás
A CRM egy központi helyen kezeli az ügyféladatokat. Munkatársak jogosultság függvényében érhetik el azokat.
Ügyfélkapcsolat
Egyedi vagy csoportos – e-mail, fax, SMS – üzenetet, hírlevelet gyorsan, költség hatékonyan lehet elküldeni. Hírlevelek gyors és egyszerű továbbítására ad lehetőséget. A levélben küldhetők képek, linkek, bannerek, és egyéb csatolt fájlok. A hírlevél küldése előtt a cégnyilvántartás modulban választható ki, hogy melyik cégnek, cég-csoportnak és milyen kommunikációs csatornákon küldjük ki az aktuális üzenetet. A sikeres kézbesítésről (email, fax, SMS) visszaigazolás készül.
Értékesítés támogatás
Az értékesítés támogató modul megkönnyíti a potenciális vevők és az értékesítési lehetőségek nyilvántartását, valamint az értékesítés eredményeinek mérését és előrejelzését. Rögzíti és visszakereshetővé teszi a vevőkkel folytatott kommunikációt, és automatizálja az értékesítési folyamat egyes szakaszait. Mindezekkel rövidebbé válnak az értékesítés életciklusai, valamint javul a sikeres üzletkötések aránya és az ügyfélmegtartás szintje. Visszahívás emlékeztető, szerződés, licenc évfordulós figyelmeztetés küldése. A potenciális vevők, értékesítési lehetőségek adatainak rögzítése és nyilvántartása. Az értékesítési folyamat egyes szakaszai munkafolyamatok, szabályok segítségével automatizálhatóak. Az értékesítési és marketinges háttéranyagokból közösen használható, kereshető könyvtárat lehet összeállítani, amelynek tartalma igény szerint módosítható. A könyvtárban például prospektusokat, tanulmányokat és a versenytársakra vonatkozó információkat lehet tárolni. A számos különböző kimutatás megtekintése, szűrése és rendezése segítséget nyújt a trendek felismerésében, az értékesítési tevékenységek eredményeinek mérésében és előrejelzésében, az értékesítési folyamatok nyomon követésében, valamint az üzleti teljesítmény kiértékelésében.
Dokumentumkezelés
A dokumentum-generátor automatizálja az eddig sablon dokumentumon alapuló szövegszerkesztőben manuálisan készített dokumentumok elkészítését:
pl.: előterjesztés, ajánlat, szerződés, jelentés, munkalap, TIG, stb. Az egyesített dokumentum lehet docx, xls vagy pdf formátumú. A dokumentumok elektronikus tárolását és gyors visszakeresését oldja meg oly módon, hogy a felhasználó minden esetben saját feltételrendszer szerint jusson a tárolt dokumentumhoz (témakörökre, mappákba rendezve). A rendszer kifinomult jogosultság kezeléssel és adatbiztonsági védelemmel rendelkezik.
Workflow
A Workflow modul segítségével gyorsan és szemléletesen kialakítható szinte bármilyen engedélyezési vagy egyéb munkafolyamat.
Elektronikus levelezésen alapul, így a továbbítás, sürgetés figyelmeztetés feladatairól email (szükség esetén SMS) értesítés megy.
A felhasználók ellenőrizhetik, hogy áll az általuk indított folyamat éppen milyen státuszban van. A rendszer lehetővé teszi az egyes munkafolyamat-lépések időzítését.
Beállítható, hogy a lépés tervezett befejezését megelőző időben küldjön figyelmeztetést a rendszer, vagy a határidő után, illetve amíg nem fejeződik be a tevékenység, akár óránként küldhet figyelmeztetést a munkafolyamat-lépés felelősének.