SCSM Add-ons

SCSM 2012 R2 Add-On alkalmazások

  1. Maintenance Scheduler – előre beállított időpontban automatikusan incidens/változás igényt hoz létre a rendszeresen ismétlődő karbantartási, rendszerfelügyeleti feladatokról.
  2. Hirdetmény (Announcement) megjelenítése a SelfService portal felületen, amelynek tartalma függ a LoginUser AD Department besorolásától.
  3. Direct Assignee – incidens felelőst a releváns megoldó csoport tagságából lehet csak választani.
  4. Egy szintű Status listából lehet elemet választani és annak viselkedése egyedileg beállítható.
  5. Auto Close: A Resolved statuszú incidenseket/igényeket Closed állapotba teszi, ha a megoldás dátumától számított X napon belül Affected User nem reklamál.
  6. Speciális kereső – gyorsan és hatékonyan keres a teljes adatbázisban egyszerűen beállítható keresőfeltételek alapján, a találatokat kilistázza.
  7. Incidens kezelésével kapcsolatos értékelés (Survey) igénylése webes felületen, az eredmény beíródik az incidensbe és riportolható, workflow indítható rá.

Copy Incident – hasonló hibaokra visszavezethető bejelentések esetén „klónozza” a kiválasztott incidenst, az érintett felhasználót szükséges megadnia a HelpDesk-esnek.